نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

اِصفَهان یا اِسپَهان شهری باستانی در مرکز ایران است. این هتل اصفهان شهر مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومین شهر پهناور ایرانیان هتل اصفهان پس از تهران، مشهد و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است. طبق سرشماری سال ۱۳۹۰ جمعیت هتل اصفهان آن ۱٬۹۰۸٬۹۶۸ نفر است. اصفهان در سال ۲۰۰۶ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و در سال ۱۳۸۸ به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و همین‌طور به عنوان پایتخت صنعتی ایران بعد از تهران انتخاب هتل اصفهان شده است. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، تونل‌های زیبا، کاخ‌ها، مسجدها و مناره‌های منحصر به فرد معروف است. این امر باعث شده‌ است که در فرهنگ ایرانی، اصفهان نصف جهان لقب بگیرد. میدان نقش جهان یکی از بزرگترین میدان‌های دنیا است و هتل اصفهان نمونه برجسته‌ای هتل اصفهان از معماری اسلامی است که توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده‌ است. اصفهان در ۴۳۵ کیلومتری تهران و در جنوب این شهر قرار دارد. محدوده شهری آن به چهارده منطقه شهری تقسیم می‌شود و در خارج از محدوده هتل اصفهان شهری نیز از غرب به سمت خمینی شهر و نجف آباد، از جنوب کوه صفه و سپاهان شهر، از سمت شمال به شاهین شهر و از شرق نیز به دشت سگزی منتهی می‌شود. زاینده‌رود بزرگترین رود فلات مرکزی ایرانیان هتل اصفهان از کوه‌های مرکزی ایران سرچشمه گرفته و از میان اصفهان می‌گذرد. همچنین جنگل ناژوان از مناطق خوش آب و هوای حاشیه زاینده‌رود است. از دیگر مناطق طبیعی قابل گشت و گذار اصفهان می‌توان به کوه کلاه قاضی و کوه صفه هتل اصفهان اشاره نمود. منطقه کلاه قاضی، یک پارک ملی است با نام پارک ملی کلاه قاضی که محل زیست جانوران زیادی مانند کل، پازن، بز، آهو و عقاب است. اقلیم شهر اصفهان در شمال و شرق از منطقه کویری تأثیر گرفته و در جنوب به جهت وجود کوه صفه از هوای خنک تری بهره‌مند است. آب و هوای اصفهان به طور کلی معتدل و خشک است و مقدار بارش باران و برف به نسبت متوسط دارد. مردم اصفهان به زبان پارسی و لهجه اصفهانی سخن می‌گویند هتل اصفهان. شهربازی رؤیاها، سیتی سنتر اصفهان، پارک جنگلی صفه، پارک ابی ابسار، بام شهر اصفهان، تونل آکواریوم،  هتل اصفهان سی و سه پل، بازار قیصریه اصفهان، بازار شاهی، بازار کلاهدوزها و پل خواجو از مکان های تفریحی رفاهی شهر اصفهان است.

 



:: برچسب‌ها: هتل اصفهان,هتل,اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

باغ پرندگان مشهد یکی مراکز جذب گردشگر رزرو هتل مشهد و تفریح مردم مشهد محسوب می شه. تیم های متخصص پزشکی به صورت مستمر در باغ پرندگان مشهد  حضور خواهند رزرو هتل مشهد داشت تا موارد بهداشتی برای حضور رزرو هتل مشهد گردشگران و زائران در این مکان رعایت شه. مجموعه باغ پرندگان رزرو هتل مشهد سپاد، یکی از شکیل ترین جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی و شهر مشهده، که با توجه به حجم بالای رزرو هتل مشهد گردشگر این باغ به حضور و ماندگاری زائر در شهر مشهد کمک می کنه. این باغ با مجوز دامپزشکی احداث شده، که شرایط استاندارد برای نگهداری پرندگان در آن لحاظ شده. تیمی از دامپزشکان ماهر در باغ پرندگان به صورت مستمر رزرو هتل مشهد حاضر هستند و بر سلامت پرندگان نظارت دارن. انواع پرندگان کمیاب و نادر ایرانی و آسیایی و همچنین پرندگانی از کشورهای آفریقایی برای زندگی به این باغ آورده شده. باغ پرندگان در سال ۱۳۹۳ در مجاورت مجتمع الماس شرق احداث شد. این پارک فوق العاده دیدنی محلی است برای نمایش انواع پرندگان کمیاب، ایرانی، آسیایی و آفریقایی. این پارک با توجه به جذابیت خاص خود توانسته پذیرای حجم قابل توجهی از مسافرین تورهای  مشهد باشد .یکی از بارز ترین ویژگی های این باغ وحش زیبایی بصری آن است. چراکه دست اندرکاران محوطه ی رزرو هتل مشهد کلی باغ را به زیباترین نحو ممکن طراحی کرده اند . وجود پل های چوبی، خیابان های سنگ فرش ، پوشش رزرو هتل مشهد گیاهی فوق العاده، آبشارهای مصنوعی همه و همه مجموعه ای از جذابیت ها و زیبایی ها را موجب شده و همین  رزرو هتل مشهد مساله توانسته به بهترین شکل به جذب مسافرین تورهای مشهد منجر شود. از جهت دیگر بازدید از این باغ پرندگان به خانواده هایی توصیه می شود که همراه با کودکان خود به سفر آمده اند. این مسافرین می توانند در رزرو هتل مشهد کنار زیارت خود اوقات شاد و مفرحی را در تور مشهد گردی خود تجربه کنند و تور یک روزه ای را به بازدید از رزرو هتل مشهد این پارک فوق العاده اختصاص دهند.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل مشهد,رزرو هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی، ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت دارد. براساس سرشماری عمومی نفوس و هتل های مشهد مسکن سال ۱۳۹۰ این شهر با ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. شهر مشهد به واسطه‌ی وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، به پایتخت فرهنگی ایران بدل شده و در سال ۱۳۸۸ رسما به هتل های مشهد عنوان «پایتخت معنوی ایران» انتخاب شد و سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است. بیش از ۹۳٪ مردم این شهر  فارسی زبان هستند. شهرآب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک دارد. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، با وجود مراکز تجاری هتل های مشهد بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز رونق یافته است. هتل های مشهد حرم مطهر امام رضا علیه السلام در نیمه شرقی شهر مشهد واقع شده‌ است و چهار خیابان اصلی نواب صفوی، طبرسی، امام رضا هتل های مشهد و شیرازی به این حرم منتهی می‌شوند. بزرگترین موزه‌ی شهر مشهد، موزه‌ی آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر است. شهر مشهد تعداد زیادی مرکز گردشگری تاریخی نیز دارد. نقاط دیدنی شهر بسیار زیاد است هتل های مشهد که از این میان می توان به مجموعه فرهنگی باغ آرامگاه فردوسی در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر، آرامگاه نادرشاه در مجموعه باغ موزه نادری که به یادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده‌ است، مقبره خواجه ربیع مربوط به دوره صفوی واقع در انتهای خیابان خواجه ربیع مشهد و مقبره خواجه هتل های مشهد اباصلت، یکی از یاران امام رضا (ع) واقع درجنوب شرقی و در ۱۴ کیلومتری شهر  مشهدنام برد. منطقه‌ی تفریحی طرقبه و شاندیز در غرب مشهد از ییلاق های سرسبز و زیبای شهر است که در کنار زیبایی‌های طبیعی رستوران‌های زبان زدی نیز دارد. یکی از غذاهای محلی و خاص مشهد شله مشهدی است که در ایام تاسوعا، هتل های مشهد عاشورا و اربعین به صورت نذری طبخ می‌شود. از دیگر غذاهای خاص شهر می‌توان به شیشلیک شاندیز اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

خانه‌ی مرحوم حاج عبدالله بن شاهین با هتل های کیش مساحت ۱۲۰۰ متر دارای ۱۵ اتاق است. حاج عبدالله یکی از شخصیت‌های معروف و محبوب کیش است هتل های کیش که تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگ‌ترین لنج‌های بادبانی آن زمان بود که به حرفه تجاری و گلافی (لنج سازی) نیز مهارت داشت.حاج عبدالله این خانه را از سه نسل قبل خود به ارث برده بود. خانه وی یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های محله سفین قدیم با برخورداری از سبک معماری کاملا بومی است. که برای بومیان نسل‌های گذشته کیش هتل های کیش بویژه اهالی روستای تاریخی سفین قدیم منزلت و جایگاه ویژه‌ای دارد چون بیشتر آنها مکتب خانه و فراگیری قرآن را در این خانه گذرانده‌اند. در واقع این خانه حکم مدرسه محله سفین را دارد. این خانه به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و صنایع دستی منحصر به فرد بومیان کیش، پس از موافقت صاحب آن، آقا حسینی هتل های کیش و اخذ مجوز لازم از سازمان منطقه آزاد کیش در فروردین ۱۳۹۳ با هدف اشتغالزایی برای بومیان محله و تحقیق و توسعه گردشگری پایدار برای جزیره کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل و تمامی اتاق‌ها و فضاها با حفظ هتل های کیش معماری سنتی و با استفاده از مصالح بومی بازسازی و سبک زندگی بومیان کیش در ۸۰ سال پیش باز سازی شد. گردشگران جزیره وقتی وارد این موزه می شوند با نمایش زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در گذشته آشنا هتل های کیش شده و از ابزار و وسایل مورد استفاده بومیان کیش در قدیم دیدن می‌کنند و با شیرینی و قهوه عربی پذیرایی هتل های کیش می‌شوند. قرار است در آینده اسناد و مدارک قدیمی موجود از بومیان کیش نیز در این خانه به نمایش در آید و زنان هنرمند بومی نقش حنا روی دستان گردشگران ببندند و نام و غذای محلی و دریایی عرضه کنند. یکی از بخش‌های هتل های کیش دیدنی این خانه حوی المجلس یا حیاط مجلسی است. این خانه داری دو حیاط است حیاط مجلسی آن مخصوص میهمانان مرد است. این حیاط از یک در اختصاصی، یک اتاق تابستانه (مجلس)، یک اتاق زمستانه، هتل های کیش انبار خرما، انبار ابزار صید و شناورها و یک حلقه چاه برخوردار است.

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

اقامت در اتاق‌های یک تخته‌ی هتل‌های لوکس شهر شیراز مانند هتل بزرگ شیراز، هتل چمران، هتل هما و هتل پارس حداقل شبی ۲۲۰.۰۰۰ تومان برای هتل های شیراز شما هزینه خواهد داشت. البته انتخاب‌های اقتصادی‌تری هم برای شما وجود دارند، به عنوان مثال شما هتل های شیراز می‌توانید برای اقامت هتل سنتی نیایش شیراز را انتخاب کنید که قیمت اتاق یک تخته‌ی آن شبی ۷۸,۰۰۰ تومان است. کمترین قیمت هتل در شهر شیراز مربوط به هتل ساسان با شبی حدود ۶۰,۰۰۰ تومان هتل های شیراز برای هر شب است. اگر دوست دارید در مرکز شهر اقامت داشته باشید تا دسترسی بهتری به مکان‌های تاریخی این شهر داشته باشید هتل‌های زیادی در خیابان‌های زند و رودکی شیراز وجود دارند.تقریباً همه نوع وسایل حمل و نقل عمومی در هتل های شیراز شیراز در دسترس شما است. متروی شهر شیراز هتل های شیراز از ساعت ۶:۴۰ صبح آغاز به کار کرده و آخرین قطار آن هر شب راس ساعت ۲۲:۰۰ حرکت می‌کند هتل های شیراز.تمام مکان‌های شهر با اتوبوس در دسترس شما خواهد بود و اگر تمایل به استفاده از تاکسی داشته باشید، سامانه‌های هتل های شیراز تلفنی بیسیم مثل تاکسی ۱۳۳ در تمام ساعات شبانه‌روز در هر نقطه‌ای از شهر که باشید هتل های شیراز به شما خدمات می‌دهند. استفاده از تاکسی‌های عبوری سطح شهر هم یکی دیگر از راه‌های آسان برای حمل و نقل می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,هتل,شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت رزرو هتل استقلال پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان در رزرو هتل استقلال زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید رزرو هتل استقلال بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است. 2 برج غربی و شرقی هتل که به ترتیب طی سالهای 1341 و 1351 به بهره برداری رسیده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت های رزرو هتل استقلال مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفیت های متفاوت، رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری رزرو هتل استقلال متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای رزرو هتل استقلال همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند. تلاش ها و اقدامات اثربخش سال های اخیر این هتل در عرصه استانداردسازی خدمات، بازسازی و بهینه سازی مداوم اتاقها، سوئیت ها، سالن های برگزاری همایش ها و رستورانها، رزرو هتل استقلال اهتمام ویژه به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز هتلداری به میهمانان، راه اندازی بخشهای متنوع در راستای فراهم کردن رضایت مندی مشتریان مانند بخش ارتباط با میهمان از جمله رزرو هتل استقلال امتیازات ویژه هتل پارسیان استقلال در مقایسه با دیگر هتلها است.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال,استقلال,رزرو هتل استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

چک کردن محل دقیق هتل را فراموش نکنید :

ممکن است هتل ایده آلی را رزرو رزرو هتل کرده باشید که توسط جاده های بسیار شلوغ اطراف احاطه شده باشد یا در نزدیکی سطح شیبداری واقع شده باشد رزرو هتل یا اینکه به بزرگراه متصل شود ، در این صورت مکان مناسبی برای قدم زدن نیست . همچنین بیرون رفتن شما نه تنها رزرو هتل آزار دهنده بلکه خطرناک هم می تواند باشد . زمانی که هتل را رزرو می کنید به داشتن امکانات اطراف به خصوص نزدیک رزرو هتل بودن آنها توجه کنید . ساده ترین و بهترین راه برای حل این مشکالت چک کردن وب سایت هتل می باشد ، زیرا اکثر هتل ها نقشه ی مکانی که هتل واقع شده را در وب سایت قرار می دهند . 2 -نظرهای موجود  رزرو هتل در سایت را هم مطالعه کنید : برای رزرو یک هتل یا اتاق باید به موارد مدنظرتان که باعث لذت بردن از اقامتتان می شود توجه داشته باشید . هنگام چک کردن سایت نظر مشاورین یا مردمی که قبال در مورد هتل تجربه بدست آورده اند را هم بخوانید . همیشه مشکالتی از قبیل سروصدا ، غذای نامناسب و ...می تواند وجود داشته باشد که رزرو هتل تا در آنجا اقامت نداشته باشید متوجه نخواهید شد . البته همیشه موارد بد مشاهده نخواهید کرد ، بلکه ممکن است برخی از افراد یا مشاورین در مورد امکاناتی که هتل در اختیار مسافران می گذارد تعریف کرده باشند . 3 -رفت و آمد از فرودگاه به هتل را بررسی کنید : استفاده از وسیله ی نقلیه عمومی برای رفتن به مقاصد اطراف هتل و قرار رزرو هتل گرفتن میان مردمان محلی بهترین راه است . اما مسئله ای که وجود دارد رفت و آمد شما به هتل است که اگر از قطارهای درون شهری استفاده کنید ، با چمدان هایی که همراه دارید بسیار خسته کننده و سخت است و اگر بخواهید رزرو هتل ماشین کرایه کنید هزینه ی باالیی دارد ، پس به این مورد هنگام رزرو هتل توجه کنید .

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,هتل,اقامت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()