نوشته شده توسط : دنیای فناوری

خیلی وقت بود که به مسافرت نرفته بودیم برای همین تصمیم گرفتیم برای چند روزی از تهران دور باشیم چون زمستان بود نمی شد به شمال رفت به همین خاطر به جنوب رفتیم اول به بوشهر و بعد به آبادان در بوشهر برای بازدید از موزه رئیسعلی دلواری رفتیم و در هتل دلوار اتاقی گرفتیم به بازدید از بناهای دیدنی بوشهر همچو قلعه نصوری کشتی رافائل گنبد نمکی جاشک و بندر باستانی سی نیز دیدن کردیم و بعد از چند روز به آبادان رفتیم و در هتل آبادان ساکن شدیم در آبادان به تماشای سینما شیرین آبادان سینما رکس سینما نفت و مسجد رنگونی ها رفتیم.

:: برچسب‌ها: هتل دلوار,هتل آبادان ,
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

برای دیدن یکی از دوستان دوران خدمت به اهواز رفتم از آنجا که من آدم خجالتی بودم تصمیم گرفتم در یکی از هتل های اهواز اتاق بگیرم تا به خانه شان نروم در نزدیکی رود کارون در هتل ایران اهواز اتاقی گرفتم و بعد به همراه دوستم به گشتن در شهر پرداختیم به دیدن تالاب بامدژ و بنای تاریخی معین التجار و خانه دادرس رفتیم در چند روزی که من آنجا بودم هیچ شبی مانند شبی که آبشار مصنوعی اهواز که بزرگترین آبشار مصنوعی خاورمیانه است نبود البته در آیین فهوه خوری این شهر نیز شرکت کردم که جالب بود.

:: برچسب‌ها: هتل های اهواز,هتل ایران اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 10
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

به محض اقامت در هتل پرشیا اهواز با برادرم تماس گرفتم تا به او خبر دهم. هتل پرشیا به ساحل کارون نزدیک بود به همین خاطر من آنجا را انتخاب کردم از طرفی هتل شیک و زیبایی بود. روز اول به تماشای بنای تاریخی معین التجار و خانه دادرس رفتم و در روزهای دیگر نیز به بازدید از تالاب بامدژ و آبشار مصنوعی و سرای عجم .از آیین قهوه خوری اعراب اهواز زیاد شنیده بودم ولی نتوانستم در آن مراسم شرکت کنم.چیزی که نظر مرا جلب خود کرد صنایع دستی این شهر بود که بسیار زیبا بودند.

:: برچسب‌ها: هتل پرشیا اهواز,هتل پرشیا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

هر بار که قرار بود با تور بچه های دانشگاه را به اهواز ببریم برایشان در هتل اکسین یا هتل نادری اتاق می گرفتم چون پذیرایی مناسبی داشتند این بار نیز بچه ها را به همین هتل ها بردم برنامه تور از این رو بود که آنها را برای تماشای سرای عجم و خانه دادرس و بنای تاریخی معین التجار ببریم و شب نیز برای دیدن آبشار مصنوعی اهواز که در شب بسیار زیبا بود برویم تا به حال به تالار بامدژ نرفته بودیم ولی این بار تصمیم بر این داشتیم که به آنجا نیز برویم.

:: برچسب‌ها: هتل اکسین,هتل نادری ,
:: بازدید از این مطلب : 7
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

هر بار که برای جلسه کاری به اصفهان می رفتم در هتل کوثر اصفهان اتاقی می گرفتم همه چیزش بیست بود غذاها و محیط اش و... همه و همه این بار که با خانواده رفته بودم باز در هتل کوثر اتاق گرفتم و بعد به گشتن و بازدید از بناهای تاریخی اش سی و سه پل و پل خواجو و...و باغ پرندگان و باغ گلها که در فصل بهار بسیار دیدنی بود رفتیم ولی هنوز برایم سوال است که در بنای منارجنبان با تکان دادن یک مناره آن یکی هم تکان می خورد یا در عالی قاپو و میدان امام این همه خلاقیت خرج شده است.

:: برچسب‌ها: هتل کوثر اصفهان,هتل کوثر ,
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

از هر کس بپرسی بهترین فصل برای رفتن به کاشان چه فصلی است بی شک می گوید فصل گلاب گیری شهر کاشان در این زمان بسیار زیباست اکثر مردمانی که به این شهر می آیند  به آرامگاه شاعر معاصر سهراب سپهری نیز سری میزنند و به دیدن شهر زیر زمینی نوش آباد و تپه سیلک و باغ و حمام فین می روند از نظر من بهترین مکان برای ماندن خانه منوچهری می باشد واقعا زیبا و بکر است. مگر می شود به استان اصفهان رفت و به شهر اصفهان شهر چهلستون و عالی قاپو و میدان امام و سی وسه پل و پل خواجو و... نرفت شهری که هر زمانی من به آنجا می روم در هتل سفیر اتاقی می گیرم و چند روزی در آنجا می مانم.

:: برچسب‌ها: خانه منوچهری,هتل سفیر ,
:: بازدید از این مطلب : 16
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

نمی دانم برایتان از بناهایش بگویم یا از هتل هایش چه شهر با شکوهی واقعا لقب نصف جهان حق اش می باشد. من دو بار به این شهر سفر کردم بار اول در هتل پیروزی اصفهان که هتلی مجلل و شیک و به روز بود ماندم و دفعه بعد به هتل سنتی اصفهان که به سک قدیم ساخته و تزئین شده بود رفتم هر با که به این شهر رفتم محال بود به بازدید از سی و سه پل و پل خواجو میدان امام عالی قاپو چهلستون نروم ولی هرگز نتوانستم برای بازدید از منارجنبان و آتشگاه و باغ پرندگان و گلها بروم.

:: برچسب‌ها: هتل سنتی اصفهان,هتل پیروزی اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 13
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

عاشق اشعار سهراب بودم و همیشه دوست داشتم به آرامگاهش بروم ولی خانواده ام به دلیل سن کم من این اجازه را به من نمی دادند و بنا به دلایلی خود نیز قادر به آمدن با من نبودند تا آن که عمویم توانست آنها را راضی کند و من را با خود به کاشان ببرد وقتی به کاشان رسیدم اول به آرامگاه سهراب رفتیم و بعدبه سرای راهب کاشان که عمویم زیاد تعریفش را می کرد رفتیم و اتاقی گرفتیم صبح روز بعد به شهر زیر زمینی نوش آباد و حمام فین و خانه بروجردی ها رفتیم دو روز در کاشان ماندیم و سپس به سمت اصفهان راه افتادیم در آنجا سه شب ماندیم تمام طول روز را در شهر می گشتیم و برای خوردن غذا و خواب به هتل پیروزی می رفتیم .من هنوز در تعجبم این همه بنای زیبا مثل خواجو و منارجنبان عالی قاپو و چهلستون در یک شهر واقعا هنر نزد ایرانیان است وبس.

:: برچسب‌ها: هتل پیروزی,سرای راهب کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

چند روزی بود که از سمت مازندران به سمت جنوب کشور حرکت کرده بودم در هر شهری که در مسیرم بود توقفی می کردم وقتی به اصفهان رسیدم به هتل عباسی اصفهان رفتم و اتاقی گرفتم چون نمی شد اصفهان را یکی دو روزه گشت این شهر پر از بناهای تاریخی همچو چهل ستون منارجنبان و آتشگاه و میدان امام و بازار سنتی و عالی قاپو و... است از نظر من باید یکی دو هفته آنجا ماند و اگر از نم می شنوید در هتل عباسی اتاق بگیرید زیرا هتلی مجلل با شکوه و زیباست.

:: برچسب‌ها: هتل عباسی اصفهان,هتل عباسی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

اولین بار بود که با تور به شهر اصفهان آمده بودم تعداد مان زیاد نبود ولی هتل طلوع خورشیدبه اندازه ما اتاق خالی نداشت بنابر این دو گروه شدیم گروهی در این هتل و گروهی در هتل ملک اصفهان ساکن شدیم هر دو گروه از هتل هایی که برایمان گرفته بودند راضی بودیم بعد از گرفتن هتل و مستقر شدن ما را برای بازدید از مسجد جامع و میدان امام و عالی قاپو و چهل ستون بردند در روزهای بعد نیز ما را به سی و سه پل و پل خواجو و باغ پرندگان و باغ گلها بردند در روز آخر نیز به آتشگاه و منارجنبان رفتیم تجربه جالبی بود و به من بسیار خوش گذشت.