نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

اقامت در اتاق‌های یک تخته‌ی هتل‌های لوکس شهر شیراز مانند هتل بزرگ شیراز، هتل چمران، هتل هما و هتل پارس حداقل شبی ۲۲۰.۰۰۰ تومان برای هتل های شیراز شما هزینه خواهد داشت. البته انتخاب‌های اقتصادی‌تری هم برای شما وجود دارند، به عنوان مثال شما هتل های شیراز می‌توانید برای اقامت هتل سنتی نیایش شیراز را انتخاب کنید که قیمت اتاق یک تخته‌ی آن شبی ۷۸,۰۰۰ تومان است. کمترین قیمت هتل در شهر شیراز مربوط به هتل ساسان با شبی حدود ۶۰,۰۰۰ تومان هتل های شیراز برای هر شب است. اگر دوست دارید در مرکز شهر اقامت داشته باشید تا دسترسی بهتری به مکان‌های تاریخی این شهر داشته باشید هتل‌های زیادی در خیابان‌های زند و رودکی شیراز وجود دارند.تقریباً همه نوع وسایل حمل و نقل عمومی در هتل های شیراز شیراز در دسترس شما است. متروی شهر شیراز هتل های شیراز از ساعت ۶:۴۰ صبح آغاز به کار کرده و آخرین قطار آن هر شب راس ساعت ۲۲:۰۰ حرکت می‌کند هتل های شیراز.تمام مکان‌های شهر با اتوبوس در دسترس شما خواهد بود و اگر تمایل به استفاده از تاکسی داشته باشید، سامانه‌های هتل های شیراز تلفنی بیسیم مثل تاکسی ۱۳۳ در تمام ساعات شبانه‌روز در هر نقطه‌ای از شهر که باشید هتل های شیراز به شما خدمات می‌دهند. استفاده از تاکسی‌های عبوری سطح شهر هم یکی دیگر از راه‌های آسان برای حمل و نقل می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,هتل,شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت رزرو هتل استقلال پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان در رزرو هتل استقلال زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید رزرو هتل استقلال بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است. 2 برج غربی و شرقی هتل که به ترتیب طی سالهای 1341 و 1351 به بهره برداری رسیده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت های رزرو هتل استقلال مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفیت های متفاوت، رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری رزرو هتل استقلال متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای رزرو هتل استقلال همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند. تلاش ها و اقدامات اثربخش سال های اخیر این هتل در عرصه استانداردسازی خدمات، بازسازی و بهینه سازی مداوم اتاقها، سوئیت ها، سالن های برگزاری همایش ها و رستورانها، رزرو هتل استقلال اهتمام ویژه به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز هتلداری به میهمانان، راه اندازی بخشهای متنوع در راستای فراهم کردن رضایت مندی مشتریان مانند بخش ارتباط با میهمان از جمله رزرو هتل استقلال امتیازات ویژه هتل پارسیان استقلال در مقایسه با دیگر هتلها است.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال,استقلال,رزرو هتل استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

 

چک کردن محل دقیق هتل را فراموش نکنید :

ممکن است هتل ایده آلی را رزرو رزرو هتل کرده باشید که توسط جاده های بسیار شلوغ اطراف احاطه شده باشد یا در نزدیکی سطح شیبداری واقع شده باشد رزرو هتل یا اینکه به بزرگراه متصل شود ، در این صورت مکان مناسبی برای قدم زدن نیست . همچنین بیرون رفتن شما نه تنها رزرو هتل آزار دهنده بلکه خطرناک هم می تواند باشد . زمانی که هتل را رزرو می کنید به داشتن امکانات اطراف به خصوص نزدیک رزرو هتل بودن آنها توجه کنید . ساده ترین و بهترین راه برای حل این مشکالت چک کردن وب سایت هتل می باشد ، زیرا اکثر هتل ها نقشه ی مکانی که هتل واقع شده را در وب سایت قرار می دهند . 2 -نظرهای موجود  رزرو هتل در سایت را هم مطالعه کنید : برای رزرو یک هتل یا اتاق باید به موارد مدنظرتان که باعث لذت بردن از اقامتتان می شود توجه داشته باشید . هنگام چک کردن سایت نظر مشاورین یا مردمی که قبال در مورد هتل تجربه بدست آورده اند را هم بخوانید . همیشه مشکالتی از قبیل سروصدا ، غذای نامناسب و ...می تواند وجود داشته باشد که رزرو هتل تا در آنجا اقامت نداشته باشید متوجه نخواهید شد . البته همیشه موارد بد مشاهده نخواهید کرد ، بلکه ممکن است برخی از افراد یا مشاورین در مورد امکاناتی که هتل در اختیار مسافران می گذارد تعریف کرده باشند . 3 -رفت و آمد از فرودگاه به هتل را بررسی کنید : استفاده از وسیله ی نقلیه عمومی برای رفتن به مقاصد اطراف هتل و قرار رزرو هتل گرفتن میان مردمان محلی بهترین راه است . اما مسئله ای که وجود دارد رفت و آمد شما به هتل است که اگر از قطارهای درون شهری استفاده کنید ، با چمدان هایی که همراه دارید بسیار خسته کننده و سخت است و اگر بخواهید رزرو هتل ماشین کرایه کنید هزینه ی باالیی دارد ، پس به این مورد هنگام رزرو هتل توجه کنید .

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,هتل,اقامت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

عملیات قبل از چاپ مهم‌ترین بخش در  چاپ کارت ویزیت فـرآیند تـولید سفارشات چاپی است، که شامل: کنترل فنی کلیه مراحل از طراحی تا چاپ، چاپ تراکت تنظیم سند چاپی، مشاوره با کارفرما و بررسی نوع سفارش و تعیین بهترین شیوه چاپ بر اساس اطلاعات داده شده از طرف کارفرمااست. چاپ تراکت این مجموعه با در نظر داشتن موارد ذکر شده همواره با آغوشی باز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره، نظارت و اجرا در زمینه‌ی چاپ افست می‌باشد. عملیات قبل از چاپ مهم‌ترین بخش در فـرآیند چاپ کارت ویزیت تـولید سفارشات چاپی است، که شامل: کنترل فنی کلیه مراحل چاپ تراکت از طراحی تا چاپ، تنظیم سند چاپی، مشاوره با کارفرما و بررسی نوع سفارش و تعیین بهترین شیوه چاپ بر اساس اطلاعات داده شده از طرف کارفرمااست. چاپ کارت ویزیت این مجموعه با در نظر داشتن موارد ذکر شده همواره با آغوشی باز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره، نظارت و اجرا در زمینه‌ی چاپ افست می‌باشد. عملیات قبل از چاپ مهم‌ترین بخش در فـرآیند تـولید سفارشات چاپی است، که شامل: کنترل فنی کلیه مراحل از طراحی تا چاپ، تنظیم سند چاپ کارت ویزیت چاپی، مشاوره با کارفرما و بررسی نوع سفارش و تعیین بهترین چاپ تراکت شیوه چاپ بر اساس اطلاعات داده شده از طرف کارفرمااست.

 



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت,چاپ تراکت,چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

جزیره کیش یک خشکی کوچک هتل های کیش چون کشتی نشسته در آب های رزرو هتل گرم و کم عمق خلیج فارس رزرو هتل است، خرده اقلیم ها (میکرو کلیمای) کیش به شدت در سلطه پدیده های ناشی از بستر بزرگ آبی است که دامنه ی نوسان تغییرات دمای شبانه روزی آن در ایام سال بسیارکم است. فشار بخار آب جزیره در بیشتر ایام سال غالباً در حدی بسیار بالا اسـت(رطوبت رزرو هتل نسبی 50 – 60 درصد). اختلاف دمای متوسط روزانه جزیره در طول سال کم تر از 9 – 10 درجه هتل های کیش است و سقوط دما هیچ گاه در حد یخبندان یا صفر نیست. براساس داده های هواشناسی مقدار متوسط رطوبت در هر کیلوگرم هوای گرم و خشک رزرو هتل جزیره در دی ماه 15 گرم و تیرماه حدود 25 گرم است. هوای کیش در ماه های مهر تا فروردین، دارای گرمای ملایم ومطبوع است ودر این فاصله ی زمانی جزیره در شرایط رزرو هتل زیست محیطی مطلوب قراردارد. از اردیبهشت تا مهر هوای کیش گرم و شرجی هتل های کیش و میانگین دمای روزانه جزیره در این ماه ها تقریباً نزدیک به هم است. هتل های کیش در اردیبهشت چون آب دریا هنوز سرد و رطوبت نسبی پائین هتل های کیش است هوای کیش تقریباً رزرو هتل خشک و باد آن ملایم، خنک و نسیم وار بوده و در مجموع هوای آن بهاری و لطیف و شرایط زیست محیطی آن بسیار مطلوب است.

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,کیش,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

بام تهران یا مجموعه تفریحی توچال در هتل استقلال ارتفاعات منطقه ولنجک در کوهپایه البرز واقع شده است. این مجموعه چه برای آنان که به کوهنوری علاقه دارند  و چه کسانی که برای تفریح هتل اسپیناس پالاس و استراحت می‌آیند،  هتل استقلال مکان مناسبی است. امکانات این مجموعه شامل سورتمه هتل اسپیناس پالاس توچال، سینما ۵بعدی، تله کابین توچال، تله سیژ چشمه، باشگاه زیپ لاین، تیروکمان و باشگاه اسکی است که در کنار هوای پاک و آرامش مجموعه روز پر نشاطی را خواهید داشت. هتل اسپیناس پالاس برج میلاد بلندترین برج ایران و ششمین برج مخابراتی بلند دنیا است و هر کسی را ترغیب به بازدید از آن و تماشای شهر تهران هتل استقلال از فراز این برج می‌کند. هوای پاک و بهاری نوروز برای دیدن  هتل استقلال شهر تهران از سکوی هتل اسپیناس پالاس دید باز تجربه بی‌نظیری است که نباید آن را از دست داد. گنبد شیشه‌ای در طبقه آخر برج، رستوران برج بر فراز شهر و بزرگترین رستوران گردان جهان در داخل برج میلاد به همراه باشگاه پینت بال هتل استقلال ، دلفیناریوم، سینما و جشن نوروزگان در مجموعه برج میلاد از دیگر دیدنی‌های هتل اسپیناس پالاس این مجموعه است.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال,هتل اسپیناس پالاس,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

غار دره آل مکانی ست با دهانه بزرگ و دیدنی هتل مشهد رزرو هتل مشهد و دیوارهای مرتفع و بلند که چشمه ای در مجاورت آن قرار داره. این غار در ۲۵ کیلومتری شمال شرق مشهد در مسیر راه کلات نادری واقع شده. غار روستای آل از دیدنی های این روستاست و هتل در ابتدای جاده دره آل پس از روستاهای اندروخ و کارده قرار داره. مسیر جاده مشهد تا روستای آل اسفالته هتل مشهد. دهانه غار بسیار کوچیکه و در جهت شمال و جنوبه و تا فاصله ۱۰ متری دهانه غار قابل هتل دیدن نیست و علیرغم حضور خیل مردم در روزها تعطیل ، در دره بین روستاهای کارده و آل ، غار از گزند رهگذران در امان مانده. هتل مشهد این غار قدمتی بسیار داره، تا آنجا که کوه نوردان اسکلت هایی از انسان اولیه و ابزار هتل او را درون غار یافته اند. عرض غار بین یک تا ۳ متر و عمق آن ۱۰۰ متره. هتل دهانه غار رو به صورت شکافی در میان سنگ بوده و پرتگاه هایی هتل مشهد خطرناک داره.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل مشهد,هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

قلعه پرتغالی‌ها یا قلعه تیس در ۵ کیلومتری شمال غربی چابهار، هتل فردوس چابهار در روستای تیس قرار دارد. این دژ متعلق به دوران اسلامی است ، این دژ به ابعاد ۲۶×۵۴ متر ساخته شده‌است. پهنا ساختمان بر پهنه دماغه‌ای که پانصد متر از آبخور دریا فاصله دارد در بخش انتهای دماغه واقع است. در بخش شمال شرقی درب ورودی اصلی قرار دارد و دارای چهار گوشواره خلفی که در پشت دیوارهای هشتی واقع شده‌اند. هر کدام از آنها خود یک اطاقی است هتل لیپار چابهار که با پی‌های قطور ساخته شده‌اند. دارای ایوانی است که با دو پله با حدود یک متر ارتفاع از سطح حیاط دژ بلندتر است. در گوش شمال شرقی آثار اطاق‌هایی وجود دارد که اکنون خراب شده‌اند. و هر کدام دارای یک اطاق بزرگ تر مشرف به ایوان اختصاصی هستند.در کتاب باستان‌شناسی و تاریخ بلوچستان به نقل از سرتیپ مهدی خان مهندس ایرانی آمده‌است: «در تیس بسیار دژ خوبی است و یک سوی بدنه دژ وصل به دریاست، قدری ناتمامی دارد که بنُا و عمله در آن مشغول کارند. دیوار بزرگی از سوی دریا هتل لاله چابهار کشیده‌اند برای بار اندازی وغیره حصن معتبری است واصل دژ نو در روی تپه مرتفعی ساخته شده‌است.

 



:: برچسب‌ها: چابهار,هتل فردوس چابهار,هتل لیپار چابهار,هتل لاله چابهار ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

اختراع فن چاپ درحقیقت به قرن ها پیش از  کارت ویزیت گوتنبرگ، که نامش به عنوان مخترع چاپ در تاریخ به ثبت رسیده است، برمی گردد. تراکت آسوریان چند هزار سال قبل از میلاد بر خشت­هایی از گل ‌رس مهر می‌زدند. استفاده حروف قابل انتقال نیز میان سال‌های 1051 و 1058 در چین آغاز شد. مخترع این حروف فردی به نام پی‌شنگ بود کارت ویزیت و حروف هم از گل ‌ تراکت رس ساخته می‌شد. حروف دستی و حروف قلعی که پس از آنها به کارآمد، هیچ یک رواجی نیافت؛ برعکس حروف چوبی متداول شد. تا این‌که در سال 1440، گوتنبرگ ظاهراً بدون اطلاع از کار چینی‌ها، حروف قابل کارت ویزیت انتقال را اختراع کرد و برای هر یک از حروف الفبا یک حرف جداگانه به کار برد. تراکت حروف متحرک را چینی‌ها اختراع کردند؛ ولی گوتنبرگ که حرفه اش زرگری بود، آلیاژ تراکت مناسب برای ریخته­گری حروف را از سرب و آنتی موآن به دست آورد و سپس نسبت هر یک از این دو فلز را ه کارت ویزیت ­گونه­ای انتخاب کرد که حروف بیش از حد سخت و نرم نباشند. وی برای مرکب چاپ هم فرمول مناسبی تراکت یافت و خلاصه با رفع موانع و حل مشکلات عمل چاپ را میسر و اجرایی کرد.

 



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت,تراکت,چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دنیای فناوری

هتل پارسیان استقلال تهران از منحصر بفرد ترین هتل های ایرانیان هتل استقلال شامل انواع اتاق و سوئیت، سالن های برگزاری همایش ها و رزرو هتل اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیت های متفاوت می باشد. هتل استقلال تهران با رستوران های هتل استقلال لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با هتل استقلال منوهای غذایی رزرو هتل بین المللی، مراکز تجاری متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری هتل استقلال پذیرای میهمانان گرامی می باشد. همجواری هتل استقلال تهران با زیباترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر که پیاده روی در آن از جمله جاذبه های گردشگری تهران به شمار می آید، فاصله کمتر از 5 دقیقه هتل استقلال تهران با نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سیمای جمهوری رزرو هتل اسلامی ایران، دسترسی آسان هتل استقلال تهران به مراکز متعدد هتل استقلال تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی شهر، فاصله ده دقیقه ای هتل استقلال با مرتفع ترین و طولانی ترین تله کابین دنیا، رزرو هتل تله کابین توچال، مجموعه فرهنگی سعدآباد و پارک زیبای ملت از دیگر ویژگی های هتل 5 ستاره استقلال می باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال,تهران,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 | نظرات ()